Busenr Kızlar lansinoh mu ne göğüs kremi var ya onu doğuma 1 hafta kala mı kullanmalıyız bebeğe zararı olur mu?
annembabam Busenr ben 8 aylık olunca kullanmaya başlamayı düşünüyorum doktoruma sorup emzirmeye hazırlamak amacı ile 🥴
DerinMavii Busenr ben emziriyorum arada bir sürerim zaten bebeğe sakıncası yok emzirirken kullanılabiliyor yara olmasin diye hep zeytinyağlıuorum zaten