Benim 22m iken akşamına vurdum iğneyi canım benim tutmadı bence stresten kaynaklı tutmadığını düşünüyorum çünkü eşinle bende sorun yok bir dış gebeliğim var iğneyi vurulduktan sonra sürekli gün saydım ettim bu ay düşünmüyorum vurulmayı adet olunca gel dedi bakalım günüm gelmesini bekliyorum