Nazoo_00 Sezaryen için gun aldık bugun, 36+5 haftamda, çarşamba günü olacak. Korkmaya başladım, hazir değilmişim gibi, doğunca bakabilecek miyim, sütüm gelecek mi, doyurabilecek miyim, canim cok yanacak mi, bir sürü korku 🙄
Hatice-Cihan Nazoo_00 neden o kadar erken ben 39 u beklemek istiyorum mesela 3 Ocak gibi düşünüyorum tabi Dr da ewet derse 😂😂
Nazoo_00 Sina plasenta previa var bekledikçe kanama riski var ciger gelistoricimi de oldum, risk artmadan alalim dedi doktor
Elifgoktug1 Hatice-Cihan normalde 39 mus zaten dünya genelinde planli sezaryen banada 39 geç gibi geliyor ya
Nazoo_00 Hatice-Cihan doktorum bekledikçe kanama riski ve rahme yapisma riski artar dedi. Evim de ilçede hastaneye 45 dk, riske atmak istemedi
Hatice-Cihan Elifgoktug1 valla 38+4 yılbaşına geliyo bende Ocak olsun istiyorum bakalım bı aksilik olmazsa 🤔🤭
Hatice-Cihan Nazoo_00 Anladimm valla bende Aralık olsun istemiyorum Ocak doğumlu olsun istiyorum da Dr bı aksilik görmez bekleyelim derse yoksa ne derse o sonuçta onlardan iyi bilemiyoruz hayırlısı olsun sağlıkla alalım inşallah kucağımıza benimde 3. Gebeliğim laf aramızda ben bile korkuyorum 🙊🙈
demirmommm Nazoo_00 bende 35+4 teyim haftaya gün alacağım aynı sorular korkular beni de sarmış durumda hiç işin içinden çıkamıyorum
Nazoo_00 demirmommm o zman birbirimizi rahatlayalım 😊 ilk başlarda zorlanicaz ama basaricaz elbette, sizin de yaklaşık 36 da gelcek o zaman, daha erken olmadığı için seviniyorum ben. Nerdryse 37 de doğacak, süt için de eski yazılanlarda geliyor yazmışlar, bebeğimiz sağlıkla gelsin inslalah hallolur kalanı
Annesininbitanesi1 Nazoo_00 canım ben acil sezeryana alındım bebeğimin solunum sıkıntısı vardı hiçbişey düşünme bende çok korkuyordum randevuya gittim bi baktım sorun var yanımda kimsede yoktu sütünü falan düşünme takma gelir sen sadece o an bebeğine odaklan 5 dakikada kucagında oluyor zaten
demirmommm Nazoo_00 tabi ki başarıcaz kimler kimler başarıyor değil mi 18 yaşında anne olanlar var gurbette ameliyatlı günleri atlatıp sağlıklı hissedince bebeğin bakımını da daha güzel yapacağız
efesmom Nazoo_00 boşuna stres yapma canım dün sezeryan oldum bugün hastanede kendi kendime işlerimi yapabiliyorum bakma konusuna gelince o da yavaş yavaş oluyo bebiş kendine baktırıyor zaten sen kavuşacağın için sevin gereksiz yere kendini strese sokma ben doğum öncesi o kadar korktuğum stres yaptığım için çok pişmanım hayırlı güzel doğumların olsun 🤲