Dogum yapali 6 gün oldu dogumdan da yaklasik 1 hafta oncesinden başlayan sag elimde ozellikle orta parmagimda karincalanma uyusujluk sislik gibi bir his var. gergin hir dekilde tutup açamıyorum elimi. Boyle bir durum yasayan var mı acaba giderek artıyor.. hangi bölüme gitmek.hangi doktora sormak.lazim bilemedim