@"kirpapatyasi insan cok etkileniyor degil mi bizde 10 haftalığız dün hastaneye gittiğimde doktor ilişki yaşadın mi diyor hayır diyorum beni azarliyor bana moral vermesi lazimken yatis yapalim dedi tamam dedim yeterli iyi olsun sonra yatırmayalım evdede yatabilirsin dedi halbuki serum felan takicaklardi , kanamam cok diyorum bana dediği lekelenmedir o em sonunda açtım ya gösterdim masaya yattim su gibi akiyor kan en sonunda anladı, Allah kimseye yaşarmasın:(