Merhaba hanımlar dün gece birden az az lekelenme oldu sonra birden kab boşaldı resmen cok kotu geldi hastaneye gittim bebek iyi etrafında kan yok ama rahimde hasar var enfeksiyondan dolayı dediler cok korkuyorum birsey olucak diye benim gibi olan varmi aceba napmam lazim birseyde yiyemiyorum sadece çorba iciyorum kahvaltida bile ondan olmus olabilir mi ?