Kızlar doktordan yeni çıktık. 3cm açılma var doğum başlamış dedi. 4 olsa yatırırdım ama 3 daha erken dedi. İlkinde önce suyum geldi sonra rahim açıcıyla doğum yaptım. Çok zordu. Sizlerde nasıl durumlar? Bi yandan biraz daha içerde dursaydı diyorum bir yandan heycanlıyım. Var mı önerileriniz kolaylıkla ilerlemesi için? Dualarınıza talibim🤲🏻