Merhaba, benim bartolin kisti sanıp 5 yıl içinde 2 kez apse boşaltma işlemi yapılmıştı. Daha sonra perianal fistül olduğunu ve bunların hep karıştırıldığını öğrendim. Ameliyat oldum. Şu an hamileyim. Devlet hastanesi normal doğurabilirsin diyor ama özele gittiğimde benim için normalin diğer insanlara göre daha fazla risk taşıdığını öğrendim. Sezeryan olmam gerektiğini söyledi doktor.