8.ayımın içindeyim ve her gün kabızlık sorunu çekiyorum fazlasıyla ıkınıyorum sonrasında karnımda kasılma oluyor bugün çok daha aşrı çektim acaba bir sakıncası var mı bebeğe erken doğum riski falan. Yapacak bişeyim de yok ki Aranızda benim durumu yaşan var mı ?