Bende 5+4 haftalık gebeyim yaklaşık 1 haftadır kahverengi akıntı geliyor. 1 hafta da 2 farklı hastaneye gittim, ikisi de normal olduğunu söyledi. Eğer pıhtı şeklinde ya da yoğun şekilde kan gelirse acile gitmemi onun dışında sıkıntı olmayacağını düzenli olarak progestan kullanmamı önerdiler.