Kubraselamii13 geçmiş olsun canım benimde rahmetli kizimin genetik hastalığı vardi.onu lösemi yaptı.ona genetik test isteyen doktor şüphe ettiği kodu yollayıp test yapmıştı.ben genetik doktoru ile görüstüm 1 test yapalım hangi hastalığı var .bulalım diye bana dediki milyarlarca genetik hastalık var.hangisinde şüphe varsa onun kodu ile test yaparız hepsine aynı anda bakamayiz.yani size o sebepten sordum siz testi ne için verdiniz.