Benim de arası 5 buçuk yıl olacak. Normal doğuma gitmişken acil sezeryana alınmıştim ve çok kolay toparlandim sezaryandan korkardım ama öyle değilmiş. Şimdi de normal doğum macerasına hiç girismesem mi diyorum çünkü o sancıyı da çektim ilkinde ona rağmen olmadı.