Salbayrak benm 2 side suni sancıyla oldu, ikincisi daha hızlı ilerliyor, benm ilki kız 2. Erkek , kardeş diye seviyor yanına geliyor ama gece uyuyan cocuk ağlayarak uyanır oldu, bana düşkünleşti bebek ağlayınca oda ağlıyor çünkü gece benle uyuyordu şimdi eşimle uyuyor , biz bebişle salondayız birbirler uyandırmasınlar diye , yani biraz yapısal sanırım benm kzım sakin bi bebekti hala daha öyle çok zorlamıyor o yüzden 🥰 umarım sizde kolay alışırsınız , dikişler - emzirme süreci - iki çocuk kolay değil allah yardımcımız olsun