zeynepmelek selam canım. Ben de 10. Haftamda çok ama çok öksürüyodum. Öksürmekten kusacak gibiydim, karnıma ağrılar saplanıyodu. Ilık süt, pekmez, pastil vs her şeyi denedim yok geçmedi. Korkumdan her hafta doktora gidiyodum bebek iyi mi strese giriyor mu diye. Ama doktorum 20. Haftadan önce çok sorun etme dedi. Önce alerji sandık ama kan testi yaptırınca crp m biraz yüksek çıktı. Antibiyotik ve şurupla bir haftada düzeldim. Çok şükür şuan kalmadı hiç. Bazen vücudun hamileliğe adaptasyon sırasında çıkardığı bişi de olabiliyormuş. Ama merak etme bebiş sağlıklıysa zate öksürmeyle vs bişi olmaz. Sen olabildiğince dinlenmeye bak.