Tumturkt Nst de sancı 60 larda çıktı ama 1 kez.agri hissetmiyorum kasilmayi hissediyorum dogumum yakın mıdır acabaa?
Tughanalpinannesii_ Tumturkt olur inşallah. yoksa suni verirler herhalde Ama siz sık sık irtibatta olun doktorla gidin. 40 i geçince önemli içerde çok durmasin bebek