Melikemreclk aslında 1 günlük iş hepsi yakınsa tabi. Ben gitmemiştim bile eşime kimliği verdim doğum belgesi ile sgk ya başvuru yaptı oradan da aile sosyal yardım mı neyse artık oraya yönlendirmişlerdi. Süt parası eşimin hesabına yattı. Doğum parası da benim adıma pttye yatmıştı gidip almıştım 😊
Kendi tek halleder yani zaten 1 hafta kadar izni olucak evde olucak bikaö saatlik iş.