55alp34 Kızlar slm kızıma isim bulmakta çok zorlanıyorum benm istediğimi eşim istemiyo eşimin istediğini ben beğenmiyorum çok karmaşık duygular içindeyim🤦♀️😁 ilk başta sudenur ismi çok hoş geliyodu kulağıma sonrasında aysima ismi takılıp kaldı şimdide eşim ela olsun yanına da ikinci isim bulalım diyo çok kararsızım🤔🤔😊😊
gulnurkrms 55alp34 kızım olacak ve adı Zeynep öykü olacak Allah’ın izniyle hiç bı isimde aklım kalmadı çok hoş ve beğendiğim bir isim oldu 🕊️💕
55alp34 Polyanna benim adım özlem kızımın adı da eslem ela olsun diyorum eşim istemiyo ela tamam da yanına başka isim bul diyo ne yapıcam bilmiyorum açıkçası 🤭😀
Tuliy5 55alp34 Eslem’i bence de boşver canım. Anlamı yanlış bilinen bir isim. Aslinda sadece erkeklere uygun ve selametli erkek demek Eslem 😅 Özüm Ela olabilir 🥰
Polyanna Yani siz bilirsiniz baba da istiyosa ikinci ismide siz bulun bence ☺️ Benim eşimin bi fikri yoktu ben söyledim o da beğendi. Ela Mira olabilir, Ela Ravza, Ela Zeynep olabilir ama Ela sade de güzel bi isim ☺️
55alp34 Polyanna evt canm güzel ism rabbim sağlkla bebişlerimizi kucaklrmza almayı nasip etsn inşallh🙏❤️