Seyda123
Bugun hastaneye gttim 38+1 im alttan bakcaz dedi iceri girince dddimki ben cok korkuyorum bundan dedim doktorda sakin ol ozamn sadece aciklik varmi yokmu diye bakalim tamam mi dedi tamam ama normalde nasil oluyoki dedim birazdaha ileri gidip suyun oraya hafif dayaniyorum dedi o sirada benimi sakinlestrmek icin ole dedi bilmiyorum ama hic acimadi sukurrr ama bence doktor beni kandirdi😂 kanama falanda olmadi hic