Denizmila21 Kızlar 40+4 bebek hala gelmedi . Gelmesini bırakın kanala da başını sokmamış . Nstde de sancı yok . Aynı durumu yaşayan oldu mu ? Sonucu ne oldu ?
Kadereymn Denizmila21 41+3 ne gelen ne giden. Üstelik kilo alımı da çok yavaşladı hala niye bekletiyolar anlamadım. Seninkinin kilosu ne kadar
SaadetTuna Denizmila21 canim 40+1 im. Ayni durumdayim. 2. Gebeligim. Daha basi kanala girmemis, acilma yok, sanci yok. Bekliyoruz maalesef.
Melikemreclk Denizmila21 benim şuan 40 hafta oldu 38 buçuk haftamda 1cm açılma vardı nst sancim öncekilere göre daha hafifti 9 gün geçti aradan şuan hiçbir belirti yok açılma beklioz🤣🤣