Ezgiduru Kizlar teorilerden falan hic anlamıyorum burda birkac basliga denk geldim anlayan var benm icinde bakarsaniz sevinirim. Onemli olan once saglik tabii ki burasi isin esprisi heyecani 😍 https://resimyukle.io/r/OqSpUborJ7
sevgitekes Ezgiduru çok çok küçük ama kese fasulye gibi olduğu için erkek diyorum Burada duyduğum yani benimkine de erkekte dilerim bakalım bir kızım var senin gibi
Tugbatugba-8181- sevgitekes Doktor kardeşime söyledi 13 haftalık kesin konustu ama balon falan için erken mi sence değişir mi ki ya buradaki arkadaşlar kız diyor ilk erkek diyen sensin
miyopmom Tugbatugba-8181- bende kiz yazicaktim cunku su an benim ultrason kagidima bakarak kiz dediler ve buna benziyor, doktor tahminde bulundu mu
Tugbatugba-8181- miyopmom Evet bulundu kardeşime söyledi balon patlatma ağımız için ama.kiz dedi bencede