benimde arkadaşım doğum yaptı ben kendisine sordum açıkcası çünkü şuan herşey pahalı altın almaya da güç yok, kıyafet alsam zaten aldılar baya ayrıca küçük alınca çabuk büyüyolar büyük alsam şuan ihtiyacı yok birde yaza mı gelecek kışa mı aldığım kıyafet oda sıkıntı geldi bana. Bebek bezi bile dese onu alıcaktım yani maksat ihtiyacı görülsün çünkü hepsi para amaç bebeğin ihtiyacı görsellikten ziyade öyle düşündüm. Oda emboss battaniye ihtiyacı olduğunu söyledi bende onu aldım eğer çok yakınsanız ve yanlış anlaşılmazsa sorabilirsiniz.