gamzeeyzc hayall- bende 4+1 deyim canım ben 6. Haftayı bekliyorum kese için erken gitmek istemiyorum sürekli sürekli gitmekte istemiyorum alllahıma emanet miniklerimiz rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 Gonul777
gamzeeyzc Gonul777 büyük ihtimalle normaldir çünkü internette 140 altı ise erkek 140 üstü ise kızdır diye yorumlar falan var demekki 110 olabiliyordur
Lulikli Gonul777 bu işler genlerden gelir. Kalp atışıyla falan alakası yok canım. Tabiki erkek de kız da olabilir zaten başka şans yok 😁 Daha çok küçük allah sağlık versin inşallah cinsiyetini öğrendiğin günler de gelir 🤲🏻
gamzeeyzc Gonul777 onu pek bilmiyorum canım pekte inanmıyorum öyle şeylere ben sadece kalp atışı değeri için söyledim 140 küçük değer vardır demekki diye