Arya22 Canım 2 doz sinovacliyim 9,5 ay oldu aşı olalı.. 19+5 haftalık gebeyim dün biontech oldum 3. Dozu bende çok fazla yan etkisi oldu gece itibariyle yüksek ateş sıtma tutması baş ve eklem ağrısı halsizlik hala devam ediyor ama yarına toparlarım. Doktorum ve bir çok kadın doğum doktoru olmamı önerdi oldum şükür 😊