Merhaba doktora gittim alttan muayene etti sonra yaşına göre yumurtaların iyi değil gibi birşey söyledi ve amh testi verdi sadece başka hiç bir test istemedi benim moral sıfır oldu Daha önce iki kere doktora gitmiştim hiç biri böyle birşey söylemedi şimdi sonuç nasıl gelicek bu konuşmadan sonra merak ediyorum doktorun o söylediği cümle hep aklıma geliyor böyle söyleyip sonra amh değeri iyi çıkan var mı