_ipekkkkk allahin izni ile korkmayin, iyi olsun da. Bebek anne karninda sakinse dogunca da sakin uslu olur, anneyi yormaz derler. Bi arkadasimin ilk bebegi kizdi, cok hareketli hamileligim zor gecti dogdu dogali hala zor, ikincisi erkek o da cok hareket etmezdi, hala oyle beni hic yormaz derdi. 🤗