Bazen ani hareket yaptığımda ya da yapmasam bile sağa sola dönerken yavaşça bile kalksam sağ ya da sol kasığıma aniden kramp girip 10 saniye falan canımı çok yakıyor ama o 10 saniye ömrümden ömür gidiyor tabi bir şey oldu sanıyorum. 23+2 haftadayız şu an. Normal mi? Size de oluyor mu?