ozlem6610 Kızlarrr 40+1 olduk halen ses soluk yok böyle olup normal doğum yapan oldumu ya. Sizler ne durumdasınız ses varmı….
kizannesii90 ozlem6610 40+2 de yatışım verildi normal doğum yaptım 🤭darısı size inşallah 🙏 Bu arada hiç bir belirtim yokken gittim 9 saat sancı sonrası doğum yaptım
Hacersoy ozlem6610 bende aynı cumaya kadar beklicem belirti olmazsa suni sancıyla yatışımı yaptırıcam
ozlem6610 kizannesii90 ayy hic sancı yokmuydu gittiginde aciklik varmiydi. Bende bekliyorum ama bi tık yok ya yalacı sancılar cikti nst ama bende daha bi belirti yok. Sende nasi oldu canm
ozlem6610 Hacersoy bende ayni sende benimle aynisin. Bende 40+1 ne nışan ne bisey var daha. Yalanci sancilar cikiyomu sende nstde.
ozlem6610 Hacersoy allahim insallah bizede tez zamanda kurtulmayi nasip ederde bizde dogum yapar kurtuluruz. Bekleme insani yoruyo herkes doguruyo sen bekliyosun moral bozuluyo insanin.
Hacersoy ozlem6610 aynen moralimi iyi tutmaya çalışıyorum inşallah rabbim hayırlı dogum yaparız saglıklı alırız kucaklarımıza 🌸