Gulendammm Bebeğime biberon alıcam ama çok kararsız kaldım e bebekde gördüğüm iki tane biberon var markasının bir tanesi philips avent diğeri ise lansinoh sizler hangisini aldınız yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler 🤗
UmutsuzPolyanna Gulendammm ben lansinoh kullanmıştım oğluma ilk emmediği zamanlar kendi sütümü sağıp veriyordum avent de çok duydum ama kullanmadım
Chucky9 Gulendammm şu an lansinoh kullanıyorum günde 2 defa mama veriyorum bebeğim 25 günlük şimdilik meme reddi olmadı. Memnunum
Hemsure Gulendammm lansonih kullandık (sağma makinasının içinden çıktı) aslında cam dr.brown almıştım ancak lansonihi aldı ve 3 ay onunla beslendi sonra memeye döndü 28 ay boyunca da emdi :)