Kızlar merhaba. Belki aranızda daha once yorumlardan tanıştıklarımız vardır. Sızınle dertleşmeye geldim. Bende pcos var. 11 aydır 3 ayrı doktor gezdim. Hormon testlerim guzel cıktı. Esimin sperm testinde de bı sorun yok. Klomen kullandım hatta 3 kere catlatma ıgnesi yapıldı. Bu ay da 3 kutu klomen verdi doktor sabah akşam 2ser 2ser içtim. Kontrole gittim bugun. Yumurta hıc buyumemiş. 12 mm olmuş dedi. Normalde aşılama yapıcam demişti fakat bu durumda yapamam dedı bugun doktorum. O an boyle içimden bğşey koptu. Kalbim acıdı resmen. Anne olamıcam dğye dusunme ye basladım. Ptesı yine cagırdı doktorum son bikere daha yumurtama bakıcak. Sonrasında ara verıcez dedı. Size sormak istediğim şey, bu şekilde olup daha sonrasında devlet hastanesine gıdıp orda aşılama yaptıranlar var mı? Ben İstanbul da oturuyorum. Küçükçekmece kanuni Sultan Süleyman hastanesinde op. Dr. BURAK DEMİRDELEN hocamızı burda birileri tavsiye etmişti. Sansımı bı kere daha denemek istiyorum. Sizden de fikirlerinizi bekliyorum. 🌸