Dünden beri biraz boğazlarım ağrıyor bugün sabah acile gittiğimizde ateşim 37.9’du hemen serum bağladılar iki tane düştü çok şükür. Boğaz ağrım ve burun tıkanıklığım devam ediyor. Bunlar için ne yapabilirim? Bir de acilde kadın doğuma gözüktük çok ilgisizdi çocuğun sadece kafa cm ölçüp 4 gün geri dedi bu bir sıkıntı teşkil eder mi? Bu arada 18+0 hamileyim bebek ultrasonda 17+2 gözüktü. Doktor kendi kadın doğumcum değildi.