Merhaba hanımlar .bebeyim 2ay 4 günlük.40lıyken ilk hafta mama süt kanalları tıkalıydı ,sonra meme günde 1 2 kez mama 30 ml. Şimdi yalnız anne sütüyle besleniyor .Ama qaliba sütüm yetmiyor akşamlar çok emiyor .Mama hiç ama hiç vermek istemiyorum ,ama 8den sonra süt azalıyormu ne oluyor bilmiyorum ,
Gün içinde süt akışı filan hızlı gayet doyuyor ,akşamları 8den 12ye kadar memede uykuya dalıyor . Kusuyor hıçkırıyor tekrar emmek istihor
2 gündür gece 12 de yatıp .sabah 00.4 ila 04.10 araaı uyanıyor doymuyormu bu bebek
Uykusu neden uzandı merak ediyorum