zeynepp1 ebeler çok tecrübeli insanlar. Doktorlar komplikasyon vs açısından her zaman hazırda bekler. Gayet normal bir şey. İkisi birlikte giriyor doğumhaneye de. İyi bir ebeye denk gelmek de şans derler hatta yani önemli ebelik.
MerveNur- Doktora doğum yaptırsın diye gitmiyoruz ki sadece 🙄 kontrolleri, ultrasonu, ölçümleri ebe mi yapıyor? O görüntüleri yorumlamak kolay bir şey mi? Ayrıca doktorlar her türlü komplikasyon ihtimaline karşı hazırda bekliyor. Ebelerin de rolü küçümsenemez. Doğurtmak konusunda çok tecrübeliler.