Ata1_ Kızlar yanma koku ya da renk koyuluğu yok ama batma var idrar yaparken . Progestan fitil kullanıyordum ıslatmadan tahriş olmuş olabilir mi ? Ya da idrar yolu enfeksiyonu mu ? Yaşayan var mı