MaBelle Tgclvnt 170 di o an ölçüm yapıldığında, 120 üzeri normal kabul ederiz demişti doktorum. Kıyaslama yapmak doğru olur mu bilemiyorum tabi ama ♥️
NGfairytale MaBelle canim kalp atisini kac haftalik duyduniz biz dun ultrasona gozukduk. 6+3 de . Kese var icindekini de gordu doktorumuz ama hala kalp atisini duyamadik. 2 hafta sonra yine gel dedi
MaBelle NGfairytale biz 5+0 da keseyi görmüştük.normalde 10 gün sonrasına da kalp için çağırmıştı ama benim akıntım olunca birkaç gün erken gittim, 6+0 da kalp atışı duyduk. Döllenmeye göre değişebilir ☺️