Durununannesi46 Bu haftalarda bebişlerinizin boyu kilosu kaç anneler? 23+6da bizimki 570 gr 29 cm dedi doktor bugün. Sanki kilosu az gibi geldi bana 🤷🏻♀️
teletabi Durununannesi46 Biraz önden gidiyoruz başından beri🙈bu gidişle tospağa gibi doğucak korkuyorum nasıl doğucak 🤷♀️
Zeytin20 Durununannesi46 haftasına uyumlu olsun. Normal kiloda doğsun. Anne karnında ki çok önemli değil. Asıl doğduktan sonra anne sütü ile kilo alımı çok önemli. Çok kilolu doğup doğum sonrası kilo alamayan mama başlanan bebek biliyorum. Fazla kilo iyi değildir doktorum bilir diyetle git biraz dedi 😬
teletabi Durununannesi46 benimde oğlum öyleydi minnacıktı 2930 doğdu. şimdi gör tam bir tospik🤣 sağlığı yerindeyse kilosunu takma kafana sakın. İnan öyle bir topluyolar öyle bir kilo alıyolarki doğunca bu ne ara ağırlaştı diyorsun🤣🙈
Ebrufatih Durununannesi46 Valla 21+5 de 501 Gr di şimdi 17 Aralık’ta gidecegim şeker yüklemesi için bakalım şuan 23+1 deyiz
Durununannesi46 Zeytin20 doğru haklısınız valla biraz içimi rahatlattınız 🥰 benimki şeker yüklemesine ihtiyaç duymadı şimdilik. 28.haftada tekrar her ikinizin de kilo durumuna bakıp ona göre karar vereceğim dedi 😂