1 Buçuk senelik evliyim 22 yaşındayım… Bebeğimin olmasını eşim ve ben çok istiyoruz, 4 aylık evliyken gebe kaldım ve düşük oldu…Ardından kaç kez yumurtlama takıp ettim testlere nasip olmadı…Hormon baktırdım adetler düzenli sorun yok, herkes stresten diyor ama aklına gelmemek pek mümkün olmuyor stresten demeyelim…Bu ay yine takip edeceğim olmadı doktora gideceğiz, eşimle gittik sorun olsa olmazdı 1 kere denildi… Sadece kendimi yorgun bitkin takıntılı hissettiğim bir dönem, içime dökmek istedim insallah piskolijim bozulmadan nasip olur banada evlat, çevrem yeni hamilelere dolu banada nasip olur inşallah… Buraya yazmak konuşmak iyi gelecek, belki daha zor imtihanlar vardır..