Mirzaninannesiii Kızlar 32 haftaligim şuan yarın 33 e gircem ama bebeğim hala makat geliş. Benim 16.haftadan 24e kadar hep basasagiydi ve baski yapıyordu erken doğum olucak diye korkuyordum.sjmdi de ısrarla dönmüyor sizin bebisler ne zaman döndü acaba baş aşağı?
Asyaveannesi36 Mirzaninannesiii benimde 34.haftam canım hala makat gelişli yürüyüş squat yapıyorum ama yok yani doktorum 37ye kadar bekleyelim bakalım dedi sağlıklı olalım da ne yapalım
Happybsrn Mirzaninannesiii ay resmen benimki de haftalardır baş aşağı 22+4 üm bende de korku var erken gelmek ister diye🥲🥲 niye dönmüyor 😭😭
Mirzaninannesiii Zehra9616 valla ben değilde eşim ven sezeryan olurum diye korkuyor .toparlanmam uzun sürer vs diye .bende normal olmasını çok istiyorum
Zehra9616 Mirzaninannesiii bende normal olmasi taraftariyim tabiki ilkide normaldi ama daha doner yani yeri daraliyo yavas olur biraz zaman alir
Ece0907 Benimde 33 de dönmemişti. Doktor son 10 günde döner dedi bol yürüyüş öneriyorlar telaş yapma bence
Mirzaninannesiii Ece0907 yürüyüş yapabilcegim bi alanım yok çok kötü bi yerde oturuyorum …sadece ev işleri o kadar
Mirzaninannesiii Asyaveannesi36 benim doktorum da 37ye kadar dönebilir dedi ama hiç olumlu da konuşmadı direk sezeryan gözüyle baktı diyebilirim
Asyaveannesi36 Mirzaninannesiii dönmezse mecbur 🤦🏻♀️ Ben iki doktora da kontrole gittim dönmemiş dendi sağlıklı olalım da canım ne yapalım
Lavantakokusu Mirzaninannesiii 36dayız hala dönmedi zaten sezeryan düşünüyordum bir sorun olmuyır benim için. Siz YouTube da videolar var dönmesi için onlardan yapabilirsiniz faydası olabilir
PrensesAnnesi4 Mirzaninannesiii Bende 32 haftadayım pozisyonu makat gelisinde simdiden dogum pozisyonuna girmeleri sakıncalı Allah korusun erken dogum olur yani
Mirzaninannesiii PrensesAnnesi4 kanalda olmadıkları sürece yada herhangi bi risk teşkil eden bişey yoksa erken doğum olmaz canım dönmesi gerekiyor