zeynnn5441 benim 8+2 henüz bel ağrılarım daha erken vardı şuan geçti nadir oluyor rahim ağrısı da tam olarak nasıl oluyor bilmiyorum ama bazı batma tarzı yada birden kalkınca sancı gibi hissediyorum her zaman olmasa da benim için erken ama işte bilemiyorum olabilirmiş..sizin döneminizde normal diye biliyorum bebek büyüdükçe rahim de genişliyor o yüzden rahim ağrıları normal deniyor büyük ihtimal sizin de şuan büyüme evresinde bu dönemlerde daha da hızlanıyor büyüme kendinizi yormamaya çalışın çok rahatsız edici derecedeyse doktora sormakta fayda var ☺️