Teacherandmom Gzm23 ben acikcasi kimyasal diye hiç kullanmadım hamilelik sürecinde normalde çok severim hatta sürmeyi cok ozledim🙈
Surprizanne Abartmadıkça sıkıntı yok dedi doktorum hep sürüyorum çok sık değiştirmiyorum bence bu şekilde abartmamış oluyorum 😛
Gzm23 Teacherandmom bende çok seviyorum tırnağım kırılır benlm hep uzatamam renkli ojeler sürünce tatlı Duruyor şimdi süremeyince kendimi kötü hissediyorum