DenizD aynı durumdayız ama ben 40+5 e geldim . Bebek kanala girmeye niyetli değil sancim yok acilmam yok. 4.360 gr olmuş kafası da büyük dedi yani normal doğum yapmak saçmalık olur dedi 😢 ben ağlamaya başladım ve normal istersen deneyelim ama mahvolursun dedi doktorum normal doğumu destekleyen bir doktor ama nasip buymuş diyorum artik 😢 korkudan elim ayağım titriyor sabah neler yaşayacağım bilmiyorum.