Merhaba canım anneler. 25 haftalık gebeyim bir kızımız olacak inşallah. İsim konusunda bebek olmadan önce kararlarım vardı 😁 şimdi ise öyle kararsızlıklar içindeyim ki. Büyük ihtimalle balık burcu olacak kızım. İsim olarak Nil çok istiyordum. Balık bir su burcu. İsim de nehir ismi olunca herkes kafamı karıştırdı 🤦🏻♀️ Sizden de fikir almak isterim. Etrafınızda huyu suyu güzel sakin akıllı başlı kişilerin isimlerinden öneriler bekliyorum 😁 ismin karakteri belirlediğine sonsuz inanıyorum