Selaam kızlaar 😄 gelmiyor gelmiyor dedim bir geldi pir geldi 🥰 21 temmuzda hastaneye yatılım yapıldı 22 sinde doğurdum 🥺 13 saat açılma olması için bekledik ama olmayınca 13 saat sonra sezeryana alındım. Spinal anestezi ile yaptım doğumu. 2 dk içinde bi ses geldi dedim bu benim kızım mı 🥺🤧🤧 her şey çok güzeldi. Odaya geçer geçmez hemen emzirdim kızımı 🥰 Öyle güzeldi ki ❤️ 2 gün içinde toparladım kendimi zaten çok rahat geçirdim doğumu da sonrasını da 🤲 Başakşehir şehir hastanesinde yaptım doğumu bu arada 😊 kızımın adı Elif Ravza 🌸🥰