İlk haftalar yerleşme kanaması olmuştu o zamandan beri progestan kullanıyorum zaten sonra da kesilmişti 6. Haftadan sonra birdaha hiç olmamıştı dün akşam iki kez kahverengi leke geldi birkaç saat arayla son günlerde biraz ayakta kalmıştım ondan kaynaklanıyor olabilir mi başına gelen var mı