Fkryesrdr Geçen ay ikili tarama yaptırdım sonuçlar çok şükür gayet iyi. Doktorum istersen 3lü tarama yaptırabilirsin ama ikili tarama sonuçları iyi gerek yok aslında dedi. Sizce ne yapmalıyım?
Seyma_ck Fkryesrdr biz doktor ense kalınlığı ve burun kemiği ölçüleri güzel çıkınca ikili tarama bile yaptırmadık bu taramalar yanlış sonuç verebiliyo hata payı yüksek olumsuz çıkarsa üzüldüğünüzle kalırsınız bu da bebeğe yansır bence.Ama yine de karar sizin.Zaten detaylı ultrasonda her şey çıkıyor