sanis Kızlar 11 + 6 haftalik hamileyim 10 gündür bazen böyle kaşıntı tutuyor tüm vücudumu ilk başlarda havaların degışmesinden kuruluktan oluyordur dedim kendi kendime krem felan sürdüm iyi geliyor ama sonra geri başlıyor kaşıntı cildimde döküntüde yok hiç bir yara sadece kuru kuru kaşıntı oluyor vucudumda acaba neden oluyor hamilelikte kaşıntı yaşıyan varmı aranizda varsa neler yapıyor
sanis Hosgeldinbebek hayır cnm hamile kaldigimdan belli hic ilac kullanmiyorum sadece şuan folik asit iciyorum doktor vermisti
Hosgeldinbebek sanis bende demir ilacına başlayınca oldu, dermatolojiye gittim direkt ilaç kaynaklı diyemem ama gebeliğin kendisi bile buna sebep dedi. Boyun ve kollarımda kızarıklık da oluşmuştu, ilaç başladık geçti şükür. Devam ederse mutlaka gidin