SyhnHtp yok kuzum bende sezeryan oldum cumartesi gecesi oldum pazar öğlen çıktım hastaneden doktor zaten açtı açık kaldı sezeryan yerim pazartesi ayakta duşa gir dedi çok şükür zaten ameliyat bölgesi uyuşuk oluyor 17 gün oldu hala uyuşuk hissetmiyorsun yani ☺️