Sevgili anneler 26. Haftamdayım dün sabah bir ağrıyla uyandım doktora gittik sol böbrek kanalında 17 mm genişleme var taştan da olabilir bebek baskı yaptığındanda şuan bunu tespit edemiyoruz dediler. Tomoğrafi vs çekilemediği için. 1 gece gözlem altında tuttular bugün çıkarttılar. Ara ara sancım oluyor sol böbrekte benzer durumları yaşayan var mı ? Ne gibi şeyler yaptınız bilgi paylaşırmmısınız