Lavinyam ben tüp bebek annesiyim inşallah bu çarşamba günü kese görmeye gidicez 🙏 bende gögüs ağrısı kasık batması ve 2-3 gün ara ara hafif bulantı oldu bi de ayaklarımı ısıtamıyorum sat’a göre 5 haftalığım şimdi göğüs ağrım o kadar kalmadı hatta bu yüzden tedirgin bile oldum bişey mi oldu acaba diye ama sanırım belirtiler bazen sürekli bazen ara ara devam edermiş bazen de hiç belirti olmazmış ablamda doğuma kadar hiç belirti olmadı çok Şükür yiğenim 2,5 yaşında 😊