Kızlar tüp bebekle 8+3 gebeyim baştan belli bir çok kanamam oldu ama geçen hafta adet gibi kanamam vardı şimdide pıhtı pıhtı peçetelik silince geliyor bu durumda 4-5 saat yol gidebilirmiyim bebeğime sıkıntı olurmu bilgisi olan başına gelen varsa bilgi verirse sevinirim