Merhaba. Normalde doğumuma 18 gün kaldı Ancak eşim subay olduğu için izin konusunda sıkıntı yaşıyoruz . İzni bitmek üzere ve bizim beybito hala doğmaya niyetli değil 😅
suni sancı alıp normal doğumu başlatan oldu mu aranızda ?
Nasıl bir acısı var ?
Veee kaç saat sürdü ?
Deneyimlerinizi önerilerinizi bekliyorum 🌺